Studio foto in Bucuresti - fotografie profesionala


Luăm multe decizii de cumpărare bazându-ne pe primele impresii, iar cumpărarea este adesea o decizie emoțională mai mult decât una practică. Branding-ul se referă la influențarea modului în care consumatorii simt si gândesc despre un produs, o persoană sau o afacere, iar instrumentul cel mai la îndemână este fotografia profesională.


Prin urmare, imaginile care vă reprezintă pe diverse canale de social media, în articole din presa scrisă / online, pot avea un impact imens asupra imaginii profesionale și a afacerii dvs.. Aveți nevoie de fotografii creative care să redea personalitatea brand-ului personal, altfel spus, este esențial să investiți în imagini care vând.


Postările care includ o imagine au o vizibilitate și o implicare din partea publicului cu 120% – 180% mai mare decât articolele care conțin doar text. Puteți folosi fotografii în comunicate de presă despre un eveniment sau o ofertă nouă, în postări pe platformele de social media, pentru împrospatarea fotografiei de profil pe Google, Facebook, Instagram sau Linkedin – astfel încât publicul să rămâna conectat, să își păstreze viu interesul pentru serviciile oferite.


Pe site-ul www.sulyokimaging.ro puteți găsi exemple de portrete de business care au potențat succesul profesional al personajelor fotografiate.

RECENT POSTS